Leading Property Solutions OÜ
Reg. Nr.: 11387367
KM reg. Nr: EE101148780
Aia tn. 3/ Vana-Viru 10,
10111, Tallinn
WW Passaaž, 3. korrus,
Tel.: +372 6 271 223
Faks: +372 6 271 224
Swedbank, A/a nr.: EE982200221036232249

LPS kontori lahtiolekuajad:           E-R 10.00 - 18.00       L-P suletud


 

Iga edukas tegu algab esimesest sammust. Kodu müümisel või ostmisel on esimene tähtis samm õige kinnisvaraspetsialisti palkamine. Alati ei pruugi see olla lihtne samm, seda enam, kui kinnisvaraturul töötab palju ebakompetentseid, lühinägelikke ja nõrku niinimetatud „spetsialiste“. 

Inimene, kes hakkab kodu ostmisel või müümisel esindama Teie huve, peab olema omas valdkonnas igas küsimuses tugev, teadlik ja kompetentne. Olgu ta atesteeritud maakler, tavamaakler või kinnisvaraekspert, ta peab vastama ühele tähtsale küsimusele: kas ta suudab täita Teie eesmärki?

Siit leiate mõningaid näpunäiteid selle kohta, kuidas valida endale parim esindaja ning temaga koostööd teha.

Kuidas valida esindajat
1. Eeltöö on soodsam kui järeltöö. See tähendab, et parem alguses kulutada rohkem aega õige esindaja valimisele, kui pärast tegeleda ebakompetentse maakleri töö parandamisega.
Esialgu on Teil vaja täpselt selgeks teha, mis on teie lõplik eesmärk ja selgitada seda vahendajale.
LPS müügiesindaja  kuulab Teid ära ning teab, kuidas ta saab Teid paremini aidata.

2. Eelistage neid kinnisvarafirmasid, kes rohkem pühenduvad oma põhifunktsioonile: kinnisvara müügi või üüri vahendamisele. Katsuge vältida neid firmasid, kes üritavad võita tähelepanu sellega, et leiutavad töid ja tegevusi, mis ei ole kinnisvara müümisega otseselt seotud. Sellised ettevõtted kipuvad kaotama oma fookust ja nende teenuse tase langeb.
LPSi fookus on üks: vahendada kinnisvara müügi- ja üüritehinguid: seega me teame täpselt, kuidas Teid aidata.

3. Valige selline vahendaja, kes tegeleb nende objektidega, mille vastu Te huvi tunnete, või mida Te soovite müüa või üürile anda. Maakler, kelle portfellis on peaaegu kõikvõimalikud objektid peaaegu igast piirkonnast ja linnast,  üritab nähtavasti haarata tervet turgu. See on aga võimatu, ning lõpuks ei suuda selline maakler rahuldada ühegi kliendi nõudmisi.

4. Suurem objektide arv ei tähenda seda, et tegemist on parema maakleriga. Maakler, kellel on palju objekte, killustub ja hakkab oma kliente unustama, mis aga langetab tema pakutava teenuse taset. Keskmine objektide arv, mida esindaja suudab võrdselt hästi teenindada, on kuni 60 objekti.

5. Olge oma valiku tegemisel objektiivsed. Ärge uskuge maakleri juttu tema mitme aasta tagustest saavutustest, pikaajalisest kogemusest ja kunagi saadud atestaadist. Tehke kindlaks, kui hästi on esindaja  praeguse olukorraga kursis ja mis lahendust ta Teie murele pakub.
Pidage meeles: edukas müügiesindaja töötab inimestega ja inimeste heaks.

Mida küsida enne vahendaja palkamist?
1. Kuidas teeb vahendaja kindlaks Teie objekti hinna? 
Esindajal peab olema hea analüüsivõime, seega uurige välja, mis kanaleid ta Teie objekti hinna määramiseks kasutab.

2. Kas esindajal on valmis Teie objekti müügistrateegia? Mida ta teeb, et Teie objekti efektiivsemalt turustada ja lõpuks müüa?
Ei piisa lihtsalt kuulutuse koostamisest ja selle avaldamisest, kui vahendaja ei ole läbi mõelnud, kellele ja kuidas Teie objekti müüa või välja üürida.

3. Uurige välja, kui tihti hakkab vahendaja Teile müügiprotsessist aru andma.

4. Missugust tagasisidet on kinnisvara müügiesindaja saanud oma eelnevate klientide käest, ning millal ja mis teenuse eest on teda viimati kiidetud?

5. Tehke selgeks, mis ajaks saab vahendaja Teie objekti realiseerida. Kindlasti küsige, miks just selleks ajaks.
Esindaja peab välja tooma põhjused, millest sõltub Teie objekti realiseerimisperiood. Müügiperioodi pikkus ei sõltu alati hinnast.

6. Enne esinduslepingu sõlmimist veenduge, et kõik lepingupunktid on Teile arusaadavad. Kui midagi jääb selgusetuks, nõudke vahendajalt selgitust, et vältida edasises koostöös lahkarvamusi ja ebameeldivaid üllatusi.

7.  Pärige esindajalt aluseid tema väidetele.
Hea esindaja vastus on alati argumenteeritud ning ta valdab oma teemat põhjalikult.

Kui olete leidnud endale õige müügiesindaja, kes äratas Teis usaldust, olge temaga avatud ja andke talle kogu teave, mida ta vajab objekti edukaks realiseerimiseks.

Mida tuleb silmas pidada oma objekti realiseerimisel (müümisel või väljaüürimisel):
1. Koostöös LPS müügiesindajaga saavutate Te oma eesmärgid, kuna meie töötame Teie heaks. Meie soov on pakkuda sellist teenust, mille põhjal Te soovitate meie esindajaid meeleldi ka oma parimatele sõpradele ja lähedastele.

2. Ostke ja müüge arukalt, ärge tehke rutakaid otsuseid, kui Te just kinnisvaraettevõtja või spekulant ei ole. Kinnisvaratehingud on ühed tähtsamad tehingud Teie elus ja valed otsused võivad kalliks maksma minna.

3. Sõltumata sellest, mida maakler on soovitanud või pakkunud, viimane sõna on alati Teil. Teie valite, kellele oma objekt müüa või välja üürida. Teie otsustate, mis objekti osta või üürile võtta. Parim esindaja ainult aitab Teil õiget otsust langetada.

4. Objektide pakkumishinnad ei ole samad mis nende tegelikud hinnad. Objekti pakkuja tihti kipub soovima objekti eest rohkem, kui selle reaalne väärtus on. Hea kaup aga ei jää letile seisma, ning see reegel kehtib ka kinnisvaraobjektide kohta. Nii et olge oma valiku tegemisel nõudlikud, aga samas realistlikud.

Kinnisvara müügiesindajapakub parimat vahendusteenust kinnisvara müümisel või väljaüürimisel. Esindaja teab täpselt, mida ta peab tegema ja saab sellega suurepäraselt hakkama. Ta otsib pidevalt uusi meetodeid ja vahendeid, kuidas klienti rahuldada. Kinnisvara müügiesindaja on kogenud ja teadlik müügispetsialist, kes töötab inimestega ja inimeste heaks. Kinnisvara müügiesindaja põhiküsimus on:
kuidas ma saan oma klienti teenindada nii, et lahendus oleks tema jaoks PARIM?


Tagasi

KASULIKUD LINGID


Partnerid


 
© Copyright 2015-2016 LPS - Leading Property Solutions OÜ - Kõik õigused kaitstud.